Varför fungerar inte min laddbox?
Steg 1
• Har laddboxen en stabil internetanslutning (WiFi/Ethernet)?
• Finns det några inställningar för schemaläggning i laddboxleverantörens app? Om ja, radera dessa.
• Finns det någon schemaläggning i Varberg Energi-appen? Om ja, säkerställ att du inte laddar utanför den schemalagda tiden. Detta kan vara orsaken till att det inte fungerar.
• Finns det någon låsning av laddboxen? Det vill säga, är laddboxen tillgänglig dygnet runt eller bara delvis. Kontrollera att du inte har stängt åtkomsten för laddboxen i antingen laddboxleverantörens app eller i Varberg Energi-appen. I Varberg Energi-appen ska åtkomst vara ”öppen”.
• Får du fram en fråga angående RFID-tagg, klicka på åtkomstknappen som du kommer åt genom att klicka dig in på laddboxen i Varberg Energi-appen.
Steg 2
• Har du fortfarande problem, kontakta vår kundservice.